Perustelut
Juhlavuoden tapahtumia on tarpeen tuoda esiin kaupunkikuvassa ja mediassa. Kulttuuri- ja tapahtumapalveluiden markkinointiviestintäresurssit ovat hyvin rajalliset ja jotta toteutettavat tapahtumat saavat huomioarviota ja yleisöä, tulee niitä markkinoida mahdollisimman voimallisesti. Budjetissä esitetetään markkinointiviestintään 27 500 €, jolla hankitaan kohtalainen näkyvyys Järvenpään juhlavuodelle ja sen tapahtumille valituissa lokaatioissa ja medioissa.
Juhlavuodelle tehdään oma, kaupungin uuden brändin mukainen ilme, joka valmistuu jo keväällä 2020 osallistavaa budjetointia varten.
Markkinointiviestitäsuunnitelma tehdään budjettiin perustuen syksyn 2020 aikana.
Ehdotus
Esittelijä
-
Heli Vastamäki, viestintäjohtaja, heli.vastamaki@jarvenpaa.fi
Juhlavuositoimikunta hyväksyy markkinointiviestintä budjetin ehdotuksen mukaisesti.
Päätös
Hyväksyttiin päätösesityksen mukaisesti.